Friday 20 September 2013

SHAKLEE KLANG

Pengedar Sah SHAKLEE Di Kawasan Klang , Taman Sri Andalas, Pelabuhan Klang, Banting Dan Shah Alam




Hai..Salam Muhibbah...Salam 1 Malaysia..
Untuk entry kali ni...saya nak anda kenali saya....Jommm baca ..
Ok...saya merupakan pengedar sah Shaklee. No SID saya adalah 947031. Anda yang ingin membuat tempahan supplement dan semua barangan produk Shaklee boleh Cash On Delivery di kawasan Klang, taman sri andalas, Pelabuhan Klang , Banting dan Shah Alam..Nak datang Umah saya pun boleh..Di Taman Sri andalas berhampiran dengan SMK Sri Andalas, ...atau nak Cod di taman Sri Andalas, Klang pun boleyyy jugak...mana2 pun boleyy...Cod jimat postage..kan..kan..kannn..

Ok...lagi 1 saya nak sampaikan pesanan dan harap anda war2kan kepada yang lain.....Kalau anda belum mendaftar sebagai ahli Shaklee, tapi anda adalah pengguna Shaklee, selalu beli barangan Shaklee dengan harga runcit.. Now..anda rasa anda nak berjimat sedikit..Ok...1 langkah bijak adalah....anda walk in di mana2 branch Shaklee...dan gunakan ID saya..947031 untuk dapatkan semua barangan Shaklee yang anda guna dengan harga Ahli yang lebih jimat...OK??Mudah kan??? Apa tunggu lagi.. anda boleh hubungi sy segera....



*******INGAT DAN SEBARKAN NOMBOR SID INI ********

                             947031 - NURAHANIAH MOHD

Salam sayang daripada saya...

Haniey Mohd
Shaklee ID - 947031

~~ jadikan saya sebagai perunding vitamin terbaik anda,,,


JOM KEKAL SIHAT, CANTIK DAN MENAWAN DENGAN SHAKLEE.....

No comments:

Post a Comment