Sunday 19 January 2014

PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KLANG, TAMAN SRI ANDALAS, KAMPUNG JAWA, TAMAN SENTOSA, SELANGOR DAN TERENGGANU

HOTTTT!!!!PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KLANG, TAMAN SRI ANDALAS, KAMPUNG JAWA, TAMAN SENTOSA, SELANGOR DAN TERENGGANU!!!!

Salam sayang semua!!!!hehehe...Hari ni tetiba nak bagi heboh2 kat semua orang...Yup...sebelum ni maybe ada yang tahu atau yang x pasti kan...so hari ni dengan sukacitanya, saya nak umumkan...


SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE 

DI KLANG, TAMAN SRI ANDALAS, KAMPUNG JAWA, TAMAN SENTOSA, SELANGOR DAN TERENGGAN....(Wahhhhhh)


 pengedar sah shaklee klang, taman sri andalas
Sebenarnya, dah agak lama juga ummi jadi pengedar ni...dah kat setahun pun...bermula dari hanya sebagai pengguna dan setelah saya merasai sendiri keberkesanan produk ini ...malahan ianya sangat bersifat natural dan semulajadi membuatkan ummi terdorong untuk menjadi pengedar AKTIF dan membantu semua orang di luar sana yang ingin turut merasai kehebatan produk ini...Malahan saya kini telah mula menjana income 4 angka melalui Shaklee!!!


Haaa???Apa yang menariknya jika menjadi pelanggan tetap saya...Jeng Jeng Jeng....

1) Setiap pelanggan akan di berikan konsultasi percuma dan panduan cadangan pengambilan setiap vitamin yang di ambil termasuklah jika kalian mengalami healing crisis.

2) Konsultasi dan sebarang permasalahan yang berkaitan dengan pengambilan produk ini bukan sahaja mendapat konsultasi jarak pendek tetapi ianya berterusan...

3) Panduan memilih supplement dan supplement yang sesuai dengan bajet kalian (wahhhhhh lagiii)

4) Dan yang pastinya harga yang saya tawarkan buat semua pelanggan saya adalah harga yang TERBAIKKKK...

So, nak cuba vitamin natural terbaik???Jom contact saya sekarang...

Sms/wassap saya di 019-5249445  (haniey mohd) 

Dan bagi mereka yang berada di sekitar selangor (klang) atau taman sri andalas , kalian boleh membeli secara COD atau pembelian secara langsung. Sila hubungi saya untuk temujanji...:-)

Dan yang lebih best lagi...jika kalian berada di luar dari kawasan jajahan (eh, jajahan ke???) saya, kalian juga boleh menghubungi saya jugak kerana saya membuat pengeposan seluruh malaysia.. percayalah saya menawarkan harga yang sangat istimewa!!! 

Bestkan!!!Kalau nak jadi pengedar pun boleh......Jom Jom Jom...sertai kami hari ini!!! Ramai yang telah menjana income 3-4 angka bersama Shaklee!!!

Bak kata Ibu Biz saya...
 
Kalau makan gaji, dpt ke kita... 

1. Naik gaji tiap bulan? 
2. Syarikat rai kenaikan pangkat kita?
3. Syarikat buat celebration kejayaan kita? 
4. Masuk keluar opis flexible hours?
5. Bonus atau gaji tanpa had siling? 

Tapi percaya tak dalam Shaklee semua ada!!!! Semua boleh! Jadi anda nak tengok aje orang berjaya? Takut bersaing? Jangan risau Allah akan bantu! Takut tak de customer? Buatlah amalan jemput rezeki! Takut tak berjaya? Buat dulu baru tahu! Join our team! insyaAllah.. anda pun boleh berjaya seperti kami!! 

Hubungisaya segera!!! 019-5249445!!!Sekarang!!!.

Salam sayang,








Nurahaniah mohd (haniey mohd)
Pengedar Sah Shaklee klang, taman sri andalas, kampung jawa , taman sentosa dan terengganu

Shaklee Independent Distributor
[ID No : 947031]
019-5249445 (sms / wassap) 
 

No comments:

Post a Comment