Wednesday 11 December 2013

GARLIC

Garlic

garlic , shaklee klang , shaklee andalas, set resdung, vitamin darah tinggi , kebaikan garlic


GARLIC COMPLEX


Allisin adalah sebatian yang berasal daripada bawang putih dan berfungsi untuk banyak tindakan yang berfaedah. Allisin tidak terdapat di dalam bawang putih biasa sebaliknya ia dihasilkan apabila bawang putih tersebut dipotong halus atau dihancurkan. Bawang putih secara tradisinya digunakan untuk melegakan batuk, selsema dan membantu peredaran darah yang baik. *Setiap tablet Garlic Shaklee mengandungi 500mg bawang putih.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

* Meningkatkan sistem imun tubuh badan

* Sebagai anti-bakteria dan anti-viral

* Menurunkan tekanan darah dan tahap kolestrol


Shaklee klang , shaklee andalas , garlic , kebaikan garlic , set resdung

Garlic Makanan Hebat Anti Penuaan

===================

BAWANG PUTIH
~ Makanlah sedikit bawang putih dalam sehari. Sama ada dimasak atau mentah kerana ia membantu melindungi tubuh akibat kanser dan penyakit jantung.

~ Perlindungan kardio yang ada pada bawang putih sudah disahkan menerusi kajian yang dibuat di Iowa, USA pada tahun 1994 yang melibatkan 41 837 wanita yang berusia di antara 55 hingga 69 tahun.

~ Menerusi kajian ini, mereka mencadangkan wanita yang mengamalkan pengambilan bawang putih sekurang-kurangnya sekali dalam masa seminggu akan mengalami pengurangan risikosebanyak 50% bagi penyakit kanser usus.

~ Sementara itu, satu kajian lain di Tasgore Medical College di India turut mencadangkan wanita mengamalkan bawang putih kerana ia dipercayai berkesan mengurangkan kadar kolesterol dan juga mengurangkan risiko penyakit jantung.

JOM BERUBAH! SIHAT BERSAMA SHAKLEE 


 Yours Shaklee Independent Distributor 

♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 947031] 
♥ Contact No : 019-5249445 
♥ Emel : ibuqayyum84@gmail.com/hanieysyg@yahoo.com 

 Jika anda WALK IN di mana-mana BRANCH SHAKLEE, silalah menggunakan ID saya 947031 untuk mendapatkan supplement anda dengan HARGA YANG ISTIMEWA DAN MENJIMATKAN. 


Penghantaran Shaklee Klang, Selangor, Terengganu , Negeri sembilan dan Seluruh malaysia, Indonesia, China & Taiwan. Untuk Maklumat Lanjut tentang keahlian / pembelian produk atau menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung terus dengan kami melalui https://www.facebook.com/IbuqayyumShaklee?sk=messages_inbox. 


 LIKE MY FanPage: https://www.facebook.com/IbuqayyumShaklee 


 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Terima kasih kerana membaca entry ini. Jika anda rasa ia berguna, sila klik share. 'Sharing Is Caring'

No comments:

Post a Comment