Thursday 5 December 2013

Keahlian Shaklee FREE!


Ingin Menjadi Ahli Shaklee FREE?

Keahlian Shaklee FREE!!!


Saya akan sponsor anda sekiranya anda mempunyai 5 ciri-ciri seperti dibawah:-
1) Seorang yang berminat pada bisnes.
2) Seorang yang tidak MUDAH PUTUS ASA.
3) Seorang yang RAJIN & SEMANGAT untuk berjaya.
4) Seorang yang mempunyai FB/Page/Blog untuk membuat promosi secara ONLINE.
5) Seorang yang tidak banyak ALASAN.

Jika anda mempunyai ciri-ciri diatas.. Sila hubungi saya segera k. Saya akan ajar anda bagaimana nak berjaya dengan Shaklee..

Untuk info lanjut dan sebarang pertanyaan??Sebagai customer, anda layak untuk mendapatkan:

Konsultasi PERCUMA secara berterusan selepas pembelianJadual Pengambilan Vitamin akan di berikan selepas pembelian di buat"Shaklee adalah supplemen yang dipercayai lebih 50 tahun, ianya semulajadi, terbukti selamat & berkesan. ”

Ingin menjana pendapatan 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee?
Hubungi saya SEKARANG JUGA !!! .

Hanya buat bisnes secara online, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke Exclusive Inspirasi Jutawan Group di Facebook

Penghantaran Shaklee selangor, putrajaya, Seremban, Pahang, Johor, Melaka, dan Seluruh Malaysia,Indonesia,China dan Taiwan juga servis COD Kawasan kalng , taman sri andalas , shah alam , banting dan subang jaya.


JOM BERUBAH! SIHAT BERSAMA SHAKLEE

 Yours Shaklee Independent Distributor
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 947031]
♥ Contact No : 019-5249445
♥ Emel : ibuqayyum84@gmail.com/ hanieysyg@yahoo.com

 Jika anda WALK IN di mana-mana BRANCH SHAKLEE, silalah menggunakan ID saya 947031 untuk mendapatkan supplement anda dengan HARGA YANG ISTIMEWA DAN MENJIMATKAN.

 Penghantaran Shaklee Klang, Selangor, Terengganu, Negeri sembilan dan Seluruh malaysia, Indonesia, China & Taiwan. Untuk Maklumat Lanjut tentang keahlian / pembelian produk atau menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung terus dengan kami melalui https://www.facebook.com/IbuqayyumShaklee?sk=messages_inbox.

 LIKE MY FanPage: https://www.facebook.com/IbuqayyumShaklee

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Terima kasih kerana membaca entry ini. Jika anda rasa ia berguna, sila klik share. 'Sharing Is Caring'

No comments:

Post a Comment